Csengetési rend


 
1. óra 800-845
2. óra 900-945
3. óra 955-1040
4. óra 1100-1145
5. óra 1155-1240
6. óra 1245-1330
7. óra 1335-1420
8. óra 1430-1515
9. óra 1520-1605


<<  March 2024  >>
 Mo  Tu  We  Th  Fr  Sa  Su 
      1  2  3
  4  5  6  7  8  910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Selyemréti Iskola: DSCF5625 2 - indafoto.hu

 

Selyemréti Iskola: tehetsegpont - indafoto.hu

Selyemréti Iskola: tehetsegpont - indafoto.hu


EFOP 3.2.3 Digitális környezet a köznevelésben

Református Értéktermő

REFORMÁTUS ORSZÁGOS ÉRTÉKTERMŐ TEHETSÉGKÖZPONT

Bázisintézmény munkaterv Print
Tuesday, 06 June 2017 10:33

  

 
 
Szalay Sámuel Református Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola (intézmény)
028954OM azonosító
 
Bázisintézményi munkaterv
2017/2018. tanév
 
 
Kelt: Miskolc, 2017. 10.15.
 
         Gulyás Ágnes                                                          Gulyás Ágnes                                     
         intézményvezető                     ph                      intézményi koordinátor                                                        
 
 
Kelt: ………………….  
                                                                              Ragályiné Hajdú Zsuzsanna
                                                       ph.                                   POK
                                                                                       főosztályvezető
 
Készült: 3 példányban (1. intézményi, 2. POK példánya, 3. fenntartói)


 
1.     Bázisintézményi célok
Intézményünk kiemelt célként kezeli a 2017-18-as tanévben a tanulói lemorzsolódással veszélyeztetett gyermekekkel arányának csökkentését. Ennek keretében olyan módszerek, jó gyakorlatok bemutatását tervezzük, amelyek a helyzetelemzés során feltárt hiányosságok megoldását segítik. Tantestületünk tapasztalatait, eddigiekben alkalmazott és eredményeket mutató gyakorlatait igyekszik megmutatni, ebben a tanévben is, az érdeklődő intézmények pedagógusai számára. Célként határoztuk meg a tanulói motiváltság fejlesztését, amely majd a tanulói eredmények pozitív elmozdulását eredményezi.
 
2.     A bázisintézményi feladatok ellátáshoz szükséges személyi és tárgyi feltételek
Feladatként a tanulói lemorzsolódás csökkentését, a tanulók motiváltságának növelését kívánjuk elvégezni. A KIP továbbfejlesztett, átdolgozott módszertana alapján, a KOALA program jelenleg fejlesztés alatt álló szemléletének bemutatása, új elemként jelenik meg munkánkban. 6 fő pedagógusunk részt vett a Hajdúsámson a KIP KOALA módosított tovább képzésén, ahol, munkatársaink, tréner-képzést is kaptak.
Intézményünk egy pályázat során („Matematika- logikai gondolkozást segítő tárgyi eszközfejlesztés” NTP-TFJ-17-0012) táblajátékokat tud vásárolni. Ezek használatát beépíti a tanórákba, hogy növelje a tanulók motiváltságát, ami a lemorzsolódással veszélyeztetett tanulók helyzetelemzése során, mint gyengeségünk jelentkezett.
 
3.      Megosztani kívánt jó gyakorlat, innováció, módszertani modellek
A megosztani kívánt jó gyakorlataink a lemorzsolódás csökkentése, a tanulói motiváció növelése, új gyakorlatok szakmai anyagainak ismertetése témakörök közé sorolhatók. Bemutatóinkkal és innovációs tevékenységeinkkel arra törekszünk, hogy intézményünk és a jó gyakorlatot elsajátító intézmények minél nagyobb mértékben meg tudjanak felelni a törvényi előírásoknak és kihívásoknak.
 


4.     A vállalt bázisintézményi feladatok időrendben (minta)
Időpont
Feladat
a téma megjelölésével
Felelős
Intézményi munkatársak
Munkaforma
Szükséges
eszközök, anyagok
Helyszín, max. létszám
Célcsoport
Tájékoztatás, kommunikálás
Keletkező dokumentumok
Őszi Pedagógiai Napok
 
2017. okt. 12-13.
 
Szakmai nap
Pl. Szólások, közmondások- módszertani bemutató óra.
Megulesz Mariann
Erdei Gyuláné, Gulyás Ágnes
1 bemutató óra és azt követően
konzultáció
műhelymunka
interaktív tábla, applikációs készlet, tankönyv, munka füzet, füzet
 
6.a osztály terme, A szaktor, fsz:
 25 fő
felsőtagozat,
a POK jelentkezési lapjának kiküldése, jelentkezési lapjának kitöltése
Óravázlat, szemléltető eszközök, fotók, jelenléti ív
Őszi Pedagó-giai Napok
2017. okt. 12-13.
 
Szakmai nap
Rómeó és Júlia dráma feldolgozása KIP módszerrel
Tamáska-Varga Ákos
Dr. Mariska Zoltánné, Erdei Gyuláné, Gulyás Ágnes
1 bemutató óra és az azt követő konzultáció műhelymunka
interaktív tábla, applikációs készlet, tankönyv, munka füzet, füzet
, tablet
8.b osztály, A szektor fsz:
25 fő
felsőtagozat
 a POK jelentkezési lapjának kiküldése, jelentkezési lapjának kitöltése
 
 
Óravázlat, szemléltető eszközök, fotók, jelenléti ív
2018.
február 21.
Táblajáték témanap
Palencsár Erika
Erdei Gyuláné, Gulyás Ágnes
1 bemutató óra és az azt követő konzultáció műhelymunka
interaktív tábla, applikációs készlet, tankönyv, munka füzet, füzet, táblajátékok
 
2. a terme A szektor fsz:
25 fő
alsó tagozat
emailen intézmények értesítése,
Óravázlat, fotók, jelenléti ív
2018. március 1.
Szövegértési verseny szakmai anyagának elkészítése
Papp Enikő, Megulesz Mariann
Erdei Gyuláné, Gulyás Ágnes
Szakmai anyag,
Számítógép,
Nemzeti Köznevelési portál
alsó-felső tagozat
A Nemzeti Köznevelési portálon történő megjelenítés
szakmai anyag
2018. november 16.
Szivacskézilab-da bemutató
Csontos Róbert
Erdei Gyuláné, Gulyás Ágnes
1 bemutató óra és az azt követő módosított kerettanterv szakmai megbeszélése
sporteszköz, kerettanterv
tornaterem
első  évfolyam , óvoda
Kerettanterv
óravázlat, jelenléti ív, kerettanterv